مقدمه،معرفی چکیده اهداف بلاگ 313رهرو

مقدمه،معرفی چکیده اهداف بلاگ 313رهرو

مقدمه،معرفی چکیده اهداف:

● امامت امام زمان(عج)
●زندگی نامه پدر بزرگوار ایشان امام حسن عسگری(ع)
●زندگی نامه حضرت نرجس خاتون مادر بزرگوار حضرت ولیعصر
●آغاز امامت حضرت و داستان نماز خواندن بر پیکر پاک پدرشان امام عسگری
●غیبت صغری و کبری
●تشرف کسانی که به محضرمقدس حضرت رسیده اند
●تمام صوت ها و کلیپ های مربوط به آقا صاحب الزمان و ظهور
●مباحث مهدویت و انتظار فرج
●منجی در ادیان دیگر
●سواد رسانه ای
و ان‌شاءالله در آخر بتوانیم که در پایان این مباحث با لطف خدا و کمک امام زمان و یاران حقیقی و گمنام او بتوانیم هرکدام ازما رسانه ای شویم و مقدمه و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت بن الحسن روحی فدا آماده کنیم و افراد زیادی را بتوانیم برای یاری رساندن به امر ظهور و حضرت جذب کنیم.
لطفا با نظرات و انتقادات به ما برای بهتر شدن و رفع اشکالات کمک کنید،لطفا حتما انتقاد کنید و با روی گشاده پذیرای نظرات و انتقادات شما سربازان گمنام حضرت ولیعصر هستیم.
۳ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

سلام

خسته نباشید و ممنون اگه که از زندگی نامه و از ماجرای کامل مادر امام مهدی و ازدواجشون با امام حسن رو بزارین و این واقعیت داشته که مادر امام زمان مسیحی بودن؟


واقعا اگه از پاراگراف و بندهایی که سرفصل هاتون زدین رو به ترتیب پیش برین خیلی عالی میشه👌🏻لطفا از کلیپ هم برای هر سرفصل که ترتیب دیدین یکی یا چندتا با سند بزارین.

موفق باشی ایشالا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

313رهرو رسانه منتظران ظهور

رسانه 313رهرو ان‌شاءالله هر روز بتواند کلیپ ها و صوت های گلچین شده در مورد آقا امام زمان از بدو تولد ایشان تا به حال را بتواند پوشش قرار دهد.
همچنین در زمینه های مختلف از جمله انقلاب و اخبار مهم روز ان‌شاءالله به یاری خداوند متعال برای شما بزرگواران بتوانیم پوشش بدهیم.
در این بلاگ ان‌شاءالله باتوکل به خدا و امام زمان هدف بزرگی را در پیش خواهیم داشت،لکن عناوین اهداف اصلی را مختصر به حضور شما عزیزان بصورت چکیده در زیر مشاهده و نظرات خود را برای یاری ما در این مسیر پر خیر و برکت و پرفیض در عین حال دشوار،در میان بگذارید:

●مقدمه،معرفی اهداف کلی
●امامت امام زمان(عج)
●فعالیت های دروغین
●آخرالزمان
●انتظار
●احادیث مهدویت
●سواد رسانه ای
و...

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی